RE: Umela zataz

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 21 17:12:52 CEST 2019

Já taky umím číst.

Ale Balu je jediný o kom vím že to někdy držel v ruce. Proto jsem se zeptal na praktické zkušenosti s tímto materiálem. Jde mi hlavně o to, zda spoj provedený tímto kovem má srovnatelný tepelný a elektrický odpor jako když je to připájené. Zajímalo by mě jakou tloušťku fólie by použil - překvapila mě ta zmínka o drátu. To je to opravdu tak měkké že se drát pod tranzistorem rozplácne a udělá kontaktní vrstvičku ?

    Martin.