Umela zataz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 21 16:29:08 CEST 2019

Este som chvilu guglil. Klucove slovo je Spirito effect.

Najprv som rozmyslal ci budem musiet vratit diplom, kedze si vobec nic take
nepamatam zo studii, pricom MOSFETy (konkretne v tom case vrchol
ceskoslovenskej technologie, V-FETy) boli (nahodou) pomerne prominentne
zastupene v mojom profile studia.

Ale potom som zistil, ze profesor Paolo Spirito publikoval prvy clanok na
tuto temu niekedy v roku 1999, takze som zachraneny... ;-)

wek