Umela zataz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 21 15:05:45 CEST 2019

[preposielam]

Ahoj,

tu by som rad poznamenal, ze tranzistor a jeho SOA je len jedno
sklicko v mozaike... Myslim si, ze je toho trochu viacej, ale to je uz
zrejme tazke know-how...*) A kazdy si tym musi prejst sam. A ano, na
svoje si pridu aj ti akademici a teoretici. Len v praxi to ma potom
par dosledkov...

A.

*) ako bolo spomenute v casopise DPS A-Z.

Dne 21.08.2019 v 11:05 Jaromir Sukuba napsal(a):
> Vela
> MOSFET-ov (a bipolarov) je robenych na spinacie aplikacie a ma SOAR
> nevhodne na linearnu aplikaciu

Jak poznám, který tranzistor je vhodný na lineární provoz? Je ještě něco
kromě ztrátového výkonu a souvisejících věcí (tepelný odpor přechodu na
chladič)?