Umela zataz

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Srpen 21 11:26:43 CEST 2019

Jo já dopadl stejně - používám tam tranzistory pro ztrátu pokud si dobře pamatuji 350W a odcházely již při cca 180W. Přičítal jsem to tomu že jsem přehlédl nějaká ta malá písmenka v DS nebo jsem použil nějaké fake tranzistory. Ale kupoval jsem to v nějaké "normální" drogerii. Ne v Číně.
Takže to se 2ma tranzistory spolehlivě zvládá těch 350W. Když jsem přidával tranzistory tak se to zase spolehlivě rozkmitávalo. Tak jsem nakonec skončil u těch dvou tranzistorů se kterými to funguje spolehlivě. V původní konstrukci jsem měl těch tranzistorů 10 :-). A to se rozkmitavalo i samo bez budícího obvodu :-(. Stačilo to pootevřít stejnosměrným napětím.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, August 21, 2019 10:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: Umela zataz

[preposielam]

Ahoj,

ja by som sa chcel len spytat, ze do kolko wattov to ma cele ist a ci
uz mas vybraty ten spravny tranzistor?

Pytam sa z dvoch dovodov, jeden je taky ten poloprofesionalny a ten
druhy z cistej amaterskej zvedavosti. Ono totiz v AR boli nejake
konstrukcie, ktore mali v popise take zaujimave poznamky typu "Dany
tranzistor je sice na x00 wattov, ale v praxi sa mi nikdy nepodarilo
dany vykon dosiahnut. Tranzistor zhorel uz pri polovicnom vykone." Tak
si myslim, ze je uplne jedno ci tam nacpes FPGA alebo 200MHz jednocip
(s Linuxom), ked Ti bude horiet ten tranzistor...

p.s.: Ale inak moze to byt velmi zaujimave robit analyzu prechodneho
deja s FPGA na 10GHz. Rozlisovacka bude urcite dostatocne presna. :)

A.