Umela zataz

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Srpen 21 10:47:17 CEST 2019

bude tam operacny zosilnovac, nie FPGA, ani 200MHz procesor. Presne
parametre nie su zatial definovane, predbezne som pocital okolo 100W.

Tak nejak sa spolieham na moje technicke vzdelanie, takze verim, ze by
som mal byt schopny spocitat oteplenie cipu tranzistora/tranzistorov ak
poznam vykonovu stratu na nom, parametre puzdra tranzistora a parametre
chladica.

Jj, tepelna poistka, dopisujem na zoznam :-)

b.