RE: Domácí manufaktura:-)

sax.hw na seznam.cz sax.hw na seznam.cz
Úterý Srpen 20 14:19:59 CEST 2019

Nevim kde jsem k nim prisel, ale techto zelenýhc odporu mam stovky, a leta
je pouzivam pri vyvoji kdyz potrtebuji dratovy odpro v ruznych "exotickych"
 hodnotach mam celou E192 radu

A tak snad mohu rici, ze s nimi ma rozsahle zkusensoti a ty rikaji.

Odpory to jsou presne , velmi stabilni mozna i tim, ze jsou 20 let vyzrale,
maji teplotni stabilitu od +- 15ppm/C po +-100ppm/C pro typ 4 a 1

a jsou nizkosuimove sum od 0.1uV/V cili  velmi solidni odpory vyrabene
naparovanim kovu na keramickou trubicku.

Pokud maji nejaky problem tak je to mechnicke pripojeni dratu k telu
samotneho odporu ta, vznikaji problemy zvaste pri delsim teplenem nebo
mechanickem namahani rezistoru

odpory jsou jen 0,25W i kdyz velikosti vypadaji na 0.5W

Zrovna s emi na stoel v8li odpor 12Ohm, realne ma 12,1145 Ohm

---------- Původní e-mail ----------