RE: Domácí manufaktura:-)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 12 15:31:06 CEST 2019

Tak si kup jen ten kotouč a dodělej si k němu konstrukci s motorem:

http://s.click.aliexpress.com/e/VKu6IDE

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Cizek Milan
Sent: Monday, August 12, 2019 3:03 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Domácí manufaktura:-)

Ahoj,

já bych se připojil s dotazem. Kolega jede doma sériovou výrobu (semiautomat a dostavuje plnoautomat i s podavačem dle nějakého open source projektu... mezi další vybavení patří reflow, cínová lázeň pro pájení THT...).
Dost ho u THT součástek otravuje zaštípávání vývodů, tak už uvažoval nad nějakým řezačem - třeba rychle se točící ostří/kotouč v nějaké šíři, třeba 20cm by nám stačilo.
Profi řezačky, co jsem se díval jsou kolem $500+doprava a prostorově veliké. Neřešil jste někdo něco takového svépomocí?

Milan

---------- Původní e-mail ----------