MECH: jak/cim provrtat bit do vrtacky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 16 09:46:38 CEST 2019

tak ja to teda ohreju.
jsem myslel, ze potrebuju treba nuz s destickou, nebo nejakej super
vrtak a musi to jit.
diky vsem za radu.
znova to kalit nebudu, protoze pro funkci by mi stacil i mosazny sloupek.
zahloubeni delam jen do hliniku/plastu a pak casto odstranuji vypalovany
lak pod sroubama. zadna silove namahani.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín