odletovavatko

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Srpen 14 21:26:28 CEST 2019

Ahoj všem,

Jelikož se mi občas podaří něco zvojtit a občas bych rád zachránil i
součástky i plošňák, tak jsem došel k závěru, že asi potřebuji
teplovzdušné odletovávátko.

Zatím mám pocit, že na něj nepřijde řada moc často, takže hledám nějaký
základní model se schopností vydolovat tak SO20 nebo podobné.
Pro začátek něco kvalitního, takže Čína se zárukou původu.

Je mezi přítomnými nějaký uživatel podobné technologie? Docela se mi
líbí tyhle dva kousky, že jsou takové skladné. Přecijen mám dost malou
dílnu:
https://www.aliexpress.com/item/32882750986.html
https://www.aliexpress.com/item/32664335109.html

Tohle se snaží působit dojmem většího pracanta, ale mám pocit, že je na
tom stejná ručka, jen škatule regulátoru je větší:
https://www.aliexpress.com/item/32667660029.html

Má s tím někdo zkušenosti?

Díky