Pulzny generator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 13 23:17:49 CEST 2019

Naco je v ADC CPLD? Ako rychly citac? Ak ano, ako az rychly? Ozaj to nejde
nahradit mcu? Ani PIC32MZ?

> takze je to na pomedzi toho co si bezne
> predstavime pod pojmom CPLD a FPGA.

No ja si pod pojmom CPLD predstavujem hromadu PAL t.j. AND-OR matic, nejake
vystupne bloky z tej matice, a vzajomne prepoje. Toto sa v principe nehodi
na nic, na co sa to obvykle pouziva, najma nie na sekvencnu logiku a
siroke citace.

Pod FPGA si zase predstavujem imitaciu GA, t.j. rovnomernu maticu buniek
imitujucich hradla, s nejakym viac ci menej pruznym sposobom vzajomneho
prepajania. Toto sa hodi takmer na vsetko, ale vdaka idiotskym navrhovym
softom sa dost tazko vyuzije ich potencial (cim nemyslim potencial robit z
nich sialene zlozite obvody, ale potencial na rychle male obvody).

Takze ja nejako nerozumiem, co presne moze byt ich pomedzie. Samozrejme
viem, co chces povedat, ze ta typicka sekvencna logika sa do CPLD obvykle
nezmesti ale FPGA su obvykle volatile co je vopruz. No lenze nonvolatile
FPGA uz asi sto rokov (co je asi o osemdesiat rokov viac, nez to robi
Lattice) robi Actel, najprv OTP antifuse, potom aj FLASH; akurat si ich
nikto nevsimol, lebo ich nepotrebuje ani military ani telekom. Pozeral si
ich? Tento tyzden sa volaju Microchip.

wek