Pulzny generator

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 13 22:06:50 CEST 2019

Len tak pre info, ake CPLD tam ides dat?
Ja som vo svojom integracnom ADC pouzil EPM240 od Alte... Intelu, lebo
pred par rokmi sa dali v TME kupit asi po 1,2E/kus, ale tato
konjunktura uz pominula a teraz su vsade drahe, navyse chcem robit
verziu 2 a tam mi 240 makrociel stacit nebude. A vobec, CPLD, mimo
takych tych klasickych 32 bunkovych, byvaju drahsie nez by sa mi
pacilo.
Lattice robi zopar typov malickych FPGA, trebars Mach XO2 a ICE40, su
pomerne lacne a maju aj ne-BGA typy. Tie XO2 maju internu konfiguracnu
FLASH a malo buniek, takze je to na pomedzi toho co si bezne
predstavime pod pojmom CPLD a FPGA.

ut 13. 8. 2019 o 17:05 balu <balu na k-net.fr> napísal(a):