Pulzny generator

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 13 21:31:30 CEST 2019

No to je špatně pochopeno - měl jsem na mysli ten pulzní gener... O tom
testeru jsem mluvil právě proto, že umí taky PWM.
Já si ten tester postavil v r. 2013 ještě s dvouřádkovým displejem (
http://ok1mhk.blogspot.com/2013/11/univerzalni-tester-elektronickych.html ) a
je to super věc. Dodnes nejpoužívanější věc v dílně. S novým FW ( a jiným
krystalem ) to umí měřit už i krystaly :-)