Pulzny generator

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 13 21:20:25 CEST 2019

No já nevím, ale když jsem ukázal AVR tester několika klukům co ke mě
chodili na "elektronický kroužek" tak to byla po multimetru první věc co
si pořídili.

Přece jen s ním lehce ověřím, jestli číňan poslal alespoň přibližně to
co měl :-)

Takže postavit a nechat je na tom oměřit několik různých součástek aby
pochopili "genialitu" toho přístroje.

Petr