al dily racky slovensko minulost, vykresy, katalog ?

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Srpen 9 14:37:13 CEST 2019

Tak som si to zacal citat a je tam nasledovny uvod:

VÁŽENÝ ZÁKAZNÍK,

dostáva sa Vám do rúk stavebnicová skrinka TESLA ALMES 004 typ 1B,
ktorej rozmery 435 x 132,5 x 262 mm (šírka x výška x hĺbka) vyhovujú
norme IEC 297.

Tak snad rozmery aspon takto, ten jeden sedi...

Jaro