al dily racky slovensko minulost, vykresy, katalog ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 9 14:27:09 CEST 2019

mam predni tu dil z racku se dvema zebrama. zmereno cca 133,3 x 132,6mm.
budu do toho frezovat diry na konektory a chtel jsem mit ve vykresu
konkretni rozmery podle katalogu a ne ze suplery. Ale neni to kriticke,
konektory jsou umisteny s urcitym zamerem, takze se bez toho obejdu.
dekuji.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65