Jaky multimetr

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Srpen 5 15:16:16 CEST 2019

Zdravím,

já jsem teď koupil  multimetr AX-105.  Už druhý.  První ještě mám, ale
občas zaškobrtne přepínač.  Používám oba. Na druhém jsou vidět vylepšení
- truerms, lepe udělané nějaké věci.  Překvapilo mě jak rychle a
perfetně funguje automatická volba rozsahů.
Pro moje měření jsem naprosto spokojen.

https://www.tme.eu/cz/details/ax-105/digitalni-multimetry-prenosne/axiomet/?brutto=1&gclid=EAIaIQobChMI9qKuzOfr4wIVmJSyCh23IAoTEAQYASABEgL-CPD_BwE

Petr