Jaky multimetr

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 5 15:00:09 CEST 2019

ja mel asi dva - pouzival jsem je na lodi, v aute....s tim, ze nemusim
furt prevazet velkej merak....nakonec oba dva casem zacaly ukazovat
kraviny..

nastvalo me to zrovna vcera, kdyz jsem si chtel overit zda do
nezapnuteho (do site) velkeho nabijece (20A) od MeanWellu Pb baterii
netece nejaky zpetny proud...merak na rozsahu 200mA ukazoval neustale
prekroceni rozsahu, coz me dost vyplasilo...takze jednak jsem to
radeji nepripojil a druhak mi lepilo, ze je ten nabijec v haji coz by
mi trosku hatilo plany...pak jsem dojel pro UT-70D a ukazoval 0.5mA.

Takze UT bych nechal na litani po venku a neco lepsiho si koupil na doma.