Re: jedna opravarenská

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Srpen 3 23:39:55 CEST 2019

Zdravim,

mel jsem takto zabehnute v jednom sbernym dvorku - obcas jsem potreboval na nahradni dily stare fotoaparaty.

slo to fajn asi rok ... pak ten clovek dostal hodinovou vypoved, dvorek se prestehoval na 'vhodnejsi' misto.
sama kamera, obsluha naprosto nevrla, jsem rad, ze mi aspon vezmou veci.

pak jsem jednou toho puvodniho cloveka potkal a zeptal se na pozadi:
- (hlavne) elektroniku si odvazi jedna jedna firma, ktera (asi) z toho tezi vzacne kovy a hodne si hlida, aby ji z toho gratis zdroje nic neuslo
- obycejne ma v zasobe svoje lidi a protlaci je do mist, kde je riziku ztraty zdroju
- dofinancuje bezpecnostni vybaveni (kamery na hlidani) ...

nevim, nakolik je to fama, nakolik pravda (kterou jsem slysel z ruznych zdroju),
ale faktem je, ze se pomalu clovek tezko dostava k nahradnim dilum timto zpusobem.

  Sam