Re: jedna opravarenská

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Srpen 3 11:52:33 CEST 2019

Asi opravdu jedině sběrné dvory. V jednom jsem se nedávno informoval
jestli je možné si odmontovat třeba topné těleso z vyhozené pračky.
  Pán, co tam byl mi sdělil cituji: "Nesmí se to ale není to problém" .
Takže pokud ten sběrný dvůr nemá kamery a má aspoň trochu normální
obsluhu, tak to třeba za tekutou čokoládu jde.  Takhle to mají sběrné
dvory v Brně a jinde je to jinak a jde to legálně ale dost bych se
divil. Dostat něco zadarmo, nebo skoro zadarmo a bez zdanění a EET je
jeden ze smrtelných ekonomických hříchů dneška.
Hlavně, že se státní mašinerie zabývá plastovými brčky ale dovolit
"těžbu" náhradních dílů na šroťáku zakazují.

S.P.