Re: malá klimatizace

AZe aze na seznam.cz
Sobota Srpen 3 14:29:04 CEST 2019

S tím ochladíte leda tak prd, velebnosti. Máme to na výrobu zmrzliny pro
děti, za hodinu (max. rozsah časovače) to umí vytvořit cca těch 0,7l, ale
někdy se musí čas nastavit. Příkon i s motorkem pro otáčení je (125-140)W.
Je to skutečně kompresorový mražáček, žádný Peltier, ale účinnost vypadá
bídně, příkon jako lednička, výkon nic moc. Je v tom 18 g izobutanu R600a.
Ovládací sw za moc nestojí, prapodivná logika....nemá to ani teploměr.
Kecům v popisu nevěřte.
aze

-----Původní zpráva-----
From: jurp
Sent: Saturday, August 03, 2019 1:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: malá klimatizace

Napadlo mne jedno genialne/genitalni reseni.
Poridte si tohle:
https://www.lidl-shop.cz/KLARSTEIN-Snowberry-Choc/p100196213
Jako napln glykol, nejake male obehove cerpadelko, hadicka, izolace,
a par metru Cu trubky do spajzu. A voala, chladime.
Jediny nejvetsi problem bude asi zasah do elektroniky, ktera by se musela
zrusit, protoze je tam casove omezeni chodu a autostart to neumi.

JURP