Re: malá klimatizace

jurp jurp na volny.cz
Sobota Srpen 3 13:54:43 CEST 2019

Napadlo mne jedno genialne/genitalni reseni.
Poridte si tohle:
https://www.lidl-shop.cz/KLARSTEIN-Snowberry-Choc/p100196213
Jako napln glykol, nejake male obehove cerpadelko, hadicka, izolace,
a par metru Cu trubky do spajzu. A voala, chladime.
Jediny nejvetsi problem bude asi zasah do elektroniky, ktera by se musela
zrusit, protoze je tam casove omezeni chodu a autostart to neumi.

JURP

---