Re: Rozšíření NAS úložiště QNAP TS-212 o větší disky

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Srpen 1 12:32:26 CEST 2019

Osobně bych na to šel jinak. Zvlášť pokud píšete, že se jedná o archiv,
tedy o data, která už jinde nemáte! Na jeden 4TB disk (ci na jiny pokud
mate k dispozici treba 2TB USB disk) bych přes síť vytvořil zálohu NASu a
teprve pak bych s NASem začal experimentovat (s tím druhým 4TB diskem).
Jinak taky o ty data můžete hezky přijít... Takže první co bych nyni udělal
(dokud to nějak funguje) je ta záloha. Jinak i ten NAS by se měl někam
zálohovat. Už jsem viděl dost nefunkčních takových krabiček a mirror to
opravdu neřeší. Nehledě na určitě viry, ktere se s tím nemazli a vezmou
sebou všechno na co vidí a nerozlisuji mezi archivem, zálohou...