Re: Zase Eagle - červeně orámováno

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 30 11:20:53 CEST 2019

Ano, je to přesně tak, ten debil jsem já. NEJSOU ze stejné knihovny, ačkoli
nevím, jak se mi to podařilo. Tím bych vyšetřování uzavřel...

(Ano, chyba byla už z toho može vylejzat. Já měl bejt nálevník - co by mi
chybělo? Největší nebezpečí a komplikace života by byla v tom, že mne nějaká
zdivočelá opice rozmáčkne krycím sklíčkem mikroskopu - a taky by mi to bylo
jedno...)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jindrich Fucik
To: HW-news
Sent: Tuesday, April 30, 2019 11:13 AM
Subject: Re: Zase Eagle - červeně orámováno

Sice ti nevidím na televizi, ale odhaduji, že nejsou tak úplně stejné.
Červený rámeček je tKeepout který je definovaný třeba v knihovně RCL a ten
říká, že nemáš ty odpory mastit moc blízko k sobě, protože se ti tam nevejde
přísavka od osazovačky.
Pak existuje ještě celá řada alternativních skoro stejně vypadajících (třeba
PaJa), které se s nějakou osazovačkou ne*erou.

Klidně si vypni tKeepout vrstvu a je to.
A pomocí očička Info se podívej, z jaké je knihovny.

---------- Původní e-mail ----------