Re: Zase Eagle - červeně orámováno

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 30 11:13:04 CEST 2019

Sice ti nevidím na televizi, ale odhaduji, že nejsou tak úplně stejné.

Červený rámeček je tKeepout který je definovaný třeba v knihovně RCL a ten
říká, že nemáš ty odpory mastit moc blízko k sobě, protože se ti tam nevejde
přísavka od osazovačky.

Pak existuje ještě celá řada alternativních skoro stejně vypadajících (třeba
PaJa), které se s nějakou osazovačkou ne*erou.

Klidně si vypni tKeepout vrstvu a je to.

A pomocí očička Info se podívej, z jaké je knihovny.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 4. 2019 10:10:11
Předmět: Re: Zase Eagle - červeně orámováno
"V reklamě :)

Ještě jedna drobnost - mám ve schématu dva odpory 0805, kdy jeden je
normálně vybraný z knihovny a na desce se také normálně zobrazuje. Druhý je
jeho kopie, ale na desce se zobrazuje s červeným orámováním. Kopírováním
součástek vznikla většina desky a vyskytuje se mi to přitom jen asi u devíti

odporů, takže v tom to nebude.

Tušíte někdo, co se mi snaží Eagle 9 naznačit? V properties na desce ani ve
schématu žádnou zradu nevidím.

Pavel Kutina