Prijimac na 433 Mhz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 29 20:54:21 CEST 2019

Co je to"myslet to vážně"? Chci si pohrát s dekódováním protokolů, když se
mi nějaký shluk dat nebude líbit, tak ho zahodím - tak, jako to dělají ty
meteostanice. Život na tom nestojí, a to že to nějaký soused někam
přestěhuje a já najednou jeho čidlo neuslyším, tak taky dobrý a nic se
neděje. Já mám svoje dvě čidla, ty jsem schopný ovlivnit i identifikovat,
takže když zpracuju tyhle dvě, tak taky pohoda.

Buď bude přijímač dostatečně široký, že pobere všechno najednou (to tak
nějak předpokládám, o selektivitě si nedělám velké iluze a v tuhle chvíli by
mi byla asi spíš na obtíž), když ne, tak holt jednou za minutu přeladím o
kousek jinam a budu poslouchat zase jinde, holt nezaloguju všechno.

Fakt bych z toho nedělal kovbojku - já tam naopak cíleně chci nacpat to
ESP32 (nebo trřeba "jen" 8266), už jen proto, abych si ho vyzkoušel taky v
něčem normálním, než jsou NTC hodiny :)

Je mi jasné, že když to bud chtít vidět všechno a zpracovávat co jen jde,
tak je RTLSDR k nezaplacení, už jen vidět ten vodopád je úžasný - mimocodem,
co se dá použít na nějaké přímé uložení takových digitálních dat? Já ho
používám hlavně ke koukání, kde se co děje, je to přece jen příjemnější, než
prolaďovat pásma na přijímači naslepo. Tady by bylo hezké ty teploměry
uložit a podívat se, co a jak tam vlastně běhá - bylo by fajn kouknout na
data předtím, než se je začnu učit rozbírat v tom MCU.

Pavel Kutina