Zase Eagle - chyby ve schematu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Duben 29 14:44:16 CEST 2019

Ahoj,

Já to moc neumím používat, ale vím, že existují lidé, kteří to používají.

Finta je v tom, že eagle to vnímá stejně jako křížení dvou spojů, což není
prohřešek. Pokud chceš, aby jsi na první pohled poznal že k tomu došlo, tak
si zapni zobrazovat kroužky (prázdné) při křížení, stejně jako máš kolečka
(plná) při propojení.

Něco jako první schema v tomto návodu:

https://www.instructables.com/id/Draw-Electronic-Schematics-with-CadSoft-
EAGLE/