Zase Eagle - chyby ve schematu

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pondělí Duben 29 14:20:36 CEST 2019

Netvrdím že každý, ale když mi vede přes třičtvrti schématu, kolem 20ti
různých pouzder, tak je fakt mnohem jednodušší ho na zač. a konci
pojmenovat a je to. Já třeba když maluju VF desku, tak základní cestu
signálu mám celou ručně, ale řídící signály a napájení mám pojmenované a
nemusím je všude tahat...
        Ale je to na Vás
          S pozdravem
                   Tomáš Urbanec