Zase Eagle - chyby ve schematu

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Duben 29 11:58:08 CEST 2019

Ahoj, nevím, jestli chápou správně.

Eagle píše unconnected nebo overlap nebo něco takového a název signálu.

Dotčenou oblast by mělo jít zobrazit příkazem "show +5V", "show N$15" apod.

Obecně pokud je dobře nastavený rastr, tak se to chytá i při přesunech.

Dále je třeba nepoužívat na spoje Wire, ale Net.

Pokud jsem nepochopil, v čem je problém, tak snad poradí někdo další. :)
--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 4. 2019 11:47:51
Předmět: Zase Eagle - chyby ve schematu
"Zdarvím,

teď zase něco pracovního - mám schéma v Eaglu (9.3.2) a nějak se mi podařilo

ho poškodit - stačilo vzít blok a někam ho přesunout, ovšem s tím, že jsem
"potrhané spoje" pošoupnul na tytéž, jen v jiném místě (typicky - jeden IO,
k němu sběrnice a celé jsem to špupnul doleva, proti směru té sběrnice).
Nějak jsem očekával, že když spoj končí na jiném spoji, že se polepí
dohromady. A ejhle, do té doby fungující propoje jsou najednou sice
namalované přes sebe, ale skrz nevedou.

Už jsem viděl hlášku, kdy Eagle píše něco v tom smyslu, že se mu zdají spoje

nějak blízko, jestli by tedy neměly být spojené - ale to tam ty mezery vidím

pouhým okem. Při tom překrytí jdou spoje (net) přes sebe a stejně spojené
nejsou...

Dají se podobné problémy nějak identifikovat? Jak tedy dělat různé blokové
posuny, abych se podobných radostí vyvaroval? ERC to přejde s ledovým klidem

a když podle toho pak člověk routuje desku, dočkává se dost nepříjemných
překvapení :(

Pavel Kutina