Zase Eagle - chyby ve schematu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 29 11:47:34 CEST 2019

Zdarvím,

teď zase něco pracovního - mám schéma v Eaglu (9.3.2) a nějak se mi podařilo
ho poškodit - stačilo vzít blok a někam ho přesunout, ovšem s tím, že jsem
"potrhané spoje" pošoupnul na tytéž, jen v jiném místě (typicky - jeden IO,
k němu sběrnice a celé jsem to špupnul doleva, proti směru té sběrnice).
Nějak jsem očekával, že když spoj končí na jiném spoji, že se polepí
dohromady. A ejhle, do té doby fungující propoje jsou najednou sice
namalované přes sebe, ale skrz nevedou.

Už jsem viděl hlášku, kdy Eagle píše něco v tom smyslu, že se mu zdají spoje
nějak blízko, jestli by tedy neměly být spojené - ale to tam ty mezery vidím
pouhým okem. Při tom překrytí jdou spoje (net) přes sebe a stejně spojené
nejsou...

Dají se podobné problémy nějak identifikovat? Jak tedy dělat různé blokové
posuny, abych se podobných radostí vyvaroval? ERC to přejde s ledovým klidem
a když podle toho pak člověk routuje desku, dočkává se dost nepříjemných
překvapení :(

Pavel Kutina