Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 23 21:51:49 CEST 2019

Ano, je krásně vidět, že každý IO je jiný - minimálně ta tečka vývodu č.1 .

Nejhorší je, že už ani Číňan sám neví co je  nebo není FAKE.
Objednával jsem  u prověřeného prodejce AD8302. Jeden kousek.
Dorazily dva. Na kousku papíru byla poznámka, že jeden je originální a
druhý ne, ale že neví který, tak ať si to vyzkouším.
Schválně , jestli poznáte, který je "čínský originál "...
Blbý je, že se to špatně letuje a nějaké vyměňování na desce není žádoucí,
což jsem mu také napsal...
A že nemám možnost to otestovat.
 Tak mi poslal ZIF patici ( která samozřejmě nepasuje - má klasickou rozteč
)
Ať si změřím odběr. Že ten správný má mít 20mA při 5V , ten "nesprávný"
10mA.

Na druhé straně je fajn, že komunikuje.  Ale dělám mu tam asi slušné
nákupy, tak holt se snaží.

út 23. 4. 2019 v 20:59 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>