=?utf-8?Q?RE:_=C4=8C=C3=ADnsk=C3=BD_audio_p=C5=99ehr=C3=A1va=C4=8D, __rekl?= amace

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Duben 23 20:58:42 CEST 2019

Tak jsem to kuchnul. Stejne mi nic jineho nezbyde. Před tim jsem ofotil plombu :-). Vypadá to na fake OP275 v levem kanalu (mozna jsou fake oba, ale ten vlevo je uz na podhled divný). Jednak levy OP oproti pravemu vypadá truchu jinak a jsou na něm vidět při urcitem uhlu takove srážky (prebrouseni?). Z AK4497 jde signal OK a do LM uz jde levy kanál slabší.

https://ibb.co/7nPJSQs

https://ibb.co/xS2jfzp

(leva strana odpovídá levemu kanalu a naopak)

Koupím u Farnella (snad) originály a bude to…

MG

Od: Pavel Troller
Odesláno:úterý 23. dubna 2019 9:54
Komu: HW-news
Předmět: Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Zdravím,
  vidím že odpovědi zatím poněkud zdivergovaly...
  Přesně toto mi dělal kdysi ještě za socializmu draze dovezený a
proclený počítač Commodore Amiga. Zvuk z jednoho kanálu byl slabší,
poněkud zastřený a osciloskop ukázal zakmitávání, poměrně malé v
amplitudě, ale na cca 800 kHz. Za výstupem DAC tam byl čtveřitý operák v
DIL 14, už si nepamatuji přesně typ, a ten byl vadný. Protože jsem si
koupil Amigu také kvůli zvuku a odvážet to zpět na reklamaci do D bylo
nad moje síly, plomba-neplomba, kontrola vevnitř - signál z DAC čistý,
tak vypájet ten šváb a nahradit jiným (dokonce jsem sehnal i
nízkošumovou verzi). Dal jsem tam raději sokl. Nu a od té doby jsem
byl až do odstavení Amigy spokojen.
  Více říci asi nemohu - prostě to chce zkusit, ale pokud nechcete
přijít o plombu, tak asi nezbývá než reklamovat...
  Tož tak... Popsal jsem, jak jsem tehdy postupoval :-).
  Zdraví Pavel