Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Úterý Duben 23 08:10:30 CEST 2019

Zdravim,
neporadim, ale nedavna zkusenost s Ali:

Objednany 2 ruzne brusne kameny a dia brousky.

Prisly 2 stejne.

Dispute s navrhem at mi posle refund (cca 23USD) presne v cene drazsiho
(ktery chybel).

Prodejce navrhnul refund v cene drazsiho, ale s poslanim z5 nebo 16USD bez
zaslani.

Nesouhlasil jsem.

Vstoupil do toho Ali a natvrdo pridelil nabidku na refund tech 16.

Takze tak.

Stanislav Svoboda

P.S.: Nepotrebujete nekdo kamen 240/800? :-)

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 4. 2019 20:02:46
Předmět: Čínský audio přehrávač, reklamace
"

Po dlouhém váhání jsem zakoupil cinsky audio přehrávač Zishan DSD. Do té
doby jsem pouzival Zishan Z2. DSD je udelany trochu lepe. Ma displej a CPLD
pro krmeni dat do DAC a STMF4 pro displej a asi obsluhu SD (u Z2 dela vse
STMF4 a obcas to skobrtne a nekdy je znát, ze to nestihá).

Ale po prvnim zapnuti hral levy kanál trochu tiseji nez pravy. Vygeneroval
jsem 1kHz ton do wavu, připojil na sluchatkovy vystup osciloskop a mel jsem
to potvrzené (viz obrázky, levy kanál je modry). Když jsem přehrávač zapnul
druhy den objevil se ještě navíc v levém kanalu takovy sum vyššího tonu
(druhy obrázek, takova pila). Přehrávač otevřít nejde, je ta plomba a s tou
bych zatím manipulovat nechtěl.

https://ibb.co/LY2mSJr(https://ibb.co/LY2mSJr)

https://ibb.co/Z2LsSWK(https://ibb.co/Z2LsSWK)

Otevřel jsem dispute a bylo mi odpovězeno, ze mu to mam bud poslat zpet
(koukal jsem na cenu postovneho do Ciny a je to cca 400kc) nebo ze mi posle
jako refund $8 a at si to nechám opravit v  „local store“ (nevim co je tim
myšleno – zásilka byla odeslaná z Belgie tak jestli to poslat tam nebo to
nechat opravit u někoho mistniho kdo by to opravit dokázal).

Ještě jsem mu neodpověděl. Jasny je, ze $8 refund je mimo mísu. Kdyby slo
jenom o mensi hlasitost levého kanalu tak to bych nejspis nasel (za DAC jsou
dva OZ a za nimy další OZ jako sluchatkovy zesilovač). Ale co s tim sumem,
odkud se to muze brat za předpokladu, ze to není z DACu? Jak byste
postupovaly vy?

Dekuji, MG