=?utf-8?Q?=C4=8C=C3=ADnsk=C3=BD_audio_p=C5=99ehr=C3=A1va=C4=8D, _reklamace?=

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Duben 22 20:01:45 CEST 2019

Po dlouhém váhání jsem zakoupil cinsky audio přehrávač Zishan DSD. Do té doby jsem pouzival Zishan Z2. DSD je udelany trochu lepe. Ma displej a CPLD pro krmeni dat do DAC a STMF4 pro displej a asi obsluhu SD (u Z2 dela vse STMF4 a obcas to skobrtne a nekdy je znát, ze to nestihá).

Ale po prvnim zapnuti hral levy kanál trochu tiseji nez pravy. Vygeneroval jsem 1kHz ton do wavu, připojil na sluchatkovy vystup osciloskop a mel jsem to potvrzené (viz obrázky, levy kanál je modry). Když jsem přehrávač zapnul druhy den objevil se ještě navíc v levém kanalu takovy sum vyššího tonu (druhy obrázek, takova pila). Přehrávač otevřít nejde, je ta plomba a s tou bych zatím manipulovat nechtěl.

https://ibb.co/LY2mSJr

https://ibb.co/Z2LsSWK

Otevřel jsem dispute a bylo mi odpovězeno, ze mu to mam bud poslat zpet (koukal jsem na cenu postovneho do Ciny a je to cca 400kc) nebo ze mi posle jako refund $8 a at si to nechám opravit v  „local store“ (nevim co je tim myšleno – zásilka byla odeslaná z Belgie tak jestli to poslat tam nebo to nechat opravit u někoho mistniho kdo by to opravit dokázal).

Ještě jsem mu neodpověděl. Jasny je, ze $8 refund je mimo mísu. Kdyby slo jenom o mensi hlasitost levého kanalu tak to bych nejspis nasel (za DAC jsou dva OZ a za nimy další OZ jako sluchatkovy zesilovač). Ale co s tim sumem, odkud se to muze brat za předpokladu, ze to není z DACu? Jak byste postupovaly vy?

Dekuji, MG