Re: Smaltovaný drát? (Flux - jaký?)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Duben 14 02:21:31 CEST 2019

Smaltovaný drát je povrchová úprava drátu určeného pro následné
zpracování vypalovací impregnací. Je to určené pro tepelně namáhané
vynutí motorů a kvalitní trafa. Impregnace by se měla provádět s
vakuovými cykly. Takto vyrobený drát ("smaltovaný")má omezenou
životnost, po letech ten smalt zkřehne, a při navíjení se může loupat.
Co se týče poloměru drátu, směrem dolů by nemělo být žádné omezení,
dráty, nebo spíš měděné pásy velkých průřezů pro vypalovací impregnaci
jsou izolované skelnou tkaninou.
Lubor
PS kdysi jsem byl na exkurzi v navijárně v n.p. Elektropřístroj.