Re: Flux - jaký?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Duben 12 23:23:05 CEST 2019

Já už leta používám Marmot MTL461 - na běžné pájení elektroniky. Funfuje
skvěle, 1000x lépe než kalafuna a je bezoplachové, naprosto nekorozivní.
A pokud potřebuji pájet věci "nepájitelné" silně zoxidované, železo a
pod tak použiji Marmot MTV125. To je ale KOROZIVNÍ - je nutné to dobře
opláchnout vodou jinak to zkoroduje.

     Martin.