Magnetaky :)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Duben 11 10:18:58 CEST 2019

Zdravím,

AC předmagnetizace je důležitá... Takový rarita: Pamatuji si, jak (myslím v
Tesla B43 nebo B56 ?) se při náhrávání "půjčoval" jeden z tranzistorů
koncového stupně zesilovače od oscilátoru předmagnetizace. Takže při
nahrávání byl koncový stupeň v třídě A s malým výkonem, při přehrávání v
třídě B.  Tranzistor se půjčoval pomocí třech kontaktů Izostatu, což
způsobovalo častou nespolehlivost.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel