Magnetaky :)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 11 08:39:57 CEST 2019

Zdravím,
  samozřejmě že mám a chráním jak oko v hlavě, občas i použiji...
  Děkuji za připomenutí majitele, protože už je to tak dávno, že jsem
zcela zapomněl, od koho to mám vypůjčené, ale věděl jsem, že dotyčný by
se jistě ozval, což se právě stalo. Pokud potřebuješ, dodej adresu a
pošlu zpět, pokud ne, pro takové ty domácí čtvrstopé strojky je stále to
nejlepší, co mám :-).
  Zdraví Pavel