Magnetaky :)

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Duben 10 18:57:23 CEST 2019

Tak jsem po mnoha letech zase opravoval a serizoval kotoucak. Po zasahu domaciho kutila, ktery rozsteloval uplne vse co mohl vcetne biasu a vsech hlav. Asi mu to nepomohlo, kdyz problem byl v chciplem oscilatoru biasu :) Dost jsem vzpominal jak se to dela uplne z nuly :) Ten Akai GX-215D ale hraje i po 40 letech vazne skvele. Si tak rikam, proc jsme vlastne tuhle techniku uplne zatratili :)

Asi to zacina byt ted nejak v mode neb mam uz druhy ve fronte (Revox/Studer B77, dve stopy), a ten se mi teda vazne libi :)