Lidl (bylo Einhell akumulator)

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Středa Duben 10 11:30:36 CEST 2019

Zkoušel jsem ten Lídl akumulátor (byť verzi 2Ah - s jednou řadou 18650 aku
- nicméně deska vypadá stejně, taky jsem ho rozebral) vybíjet do odporové
zátěže a s hrůzou jsem zjistil, že se mi akumulátor vybil úplně úplně, ale
úplně.
Rozhodně tam není ochranný obvod proti vybití. Buď to řeší nářadí, nebo
teda nevím.

O.

út 9. 4. 2019 v 15:41 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>