Lidl (bylo Einhell akumulator)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Duben 9 15:58:18 CEST 2019

Je ten plosak jednostranny, alebo obojstranny ?
Ak obojstranny, co je na druhej strane?

Z bateriek su vyvedene vyvody a vyzera, ze od IO ide 5 ks tranzistorov -
Q6-Q10 s rovnakym/podobnym zapojenim
Skuste pozriet, ci tieto tranzistory neidu na jednotlve vyvody bateriek...

Ja odhadujemm, ze ten acu-pack BUDE mat balancing.

Dodo

ut 9. 4. 2019 o 15:40 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):