Re: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Úterý Duben 9 15:57:29 CEST 2019

Pokud jsem to pochopil spravne, tak je to na audio a navic ani ne “hifi”, tak v tom asi neni treba hledat tyhle duchy. Ja jen, aby to od konkretniho dotazu neujelo az moc mimo tema :)

Jak uz psal drive balu, musime si uvedomit, jaka indukce je treba pro 150Hz. V teto dimenzi je nejaka indukce bezneho kondenzatoru ci resistoru absolutne zanedbatelna.