Re: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 9 14:21:32 CEST 2019

[preposielam]

Dobry den,

hlavne som chcel povedat, ze v realite dnesnej technologie RC-filter
neexistuje. Vzdy je tam RLC, ale moze to byt aj nieco zlozitejsie.
Najlepsie to pochopite, ked si to rozpisete do matic ABCD a tam to
vidiet hned. Ja som sa navrhu pcb, simulaci a modelovaniu pcb a ich
naslednej optimalizacii na funkciu a emc chcel venovat
profesionalne... Ale boli z toho len zdravotne problemy a skoncil som
na tabletkach.

Ale ak si pozriete casopis DPS od A po Z, tak tam su vasi ludia
p.Zahlava, p.Hammer a p.Cambuk a oni Vam vzdy co to povedia a ukazu.
Je dobre si ten casopis obcas precitat a prelistovat, je to on-line,
tak isto ako prezentacie z Amperu.

Obcas tu aj Dano da nejake to svoje foto a zaujimavosti, ako napr.:
odpor kondenzatora, ci ten zmienovany realny a idealny RLC-filter. To
si najdete tiez v achive konfery.

A potom tu v konfere su pani Hudecek, Krucinsky a Glajc, ktorym pre
zmenu nerozumiem ja, ale dovtipil som sa, ze robia do 130A poistiek.
:)))

a.