Re: Druhá matematická :-)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Duben 9 14:39:30 CEST 2019

Dobry den,

realne ste to mohli analogovo pozorovat a experimentovat s tym s AM
prijimacom na napr. strednych vlnach. Ak sa stanica naladila trochu
vedla, tak to znelo vyssie ale nie rychlejsie. Najlepsie to bolo pocut
na kratkych vlnach pri prijme morseovky.

Su ludia, co streamuju do internetu signal z eteru, ktory vy potom
mozete prijimat a demodulovat AM/SSB/CW a ine bud priamo v browseri
alebo pomocou nejakeho DRM programu. Tam sa to da (kvazianalogovo)
vyskusat online. Ale teraz ako na potvoru neviem taky internetovy server
najst.

Richard Kaliciak