jedna matematicka...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 8 23:19:15 CEST 2019

> To ze ti to ukazovalo ty hodnoty jake to ukazovalo souvisi s oknem kterym
> pres sebe ty useky prekryvas. Nech si vygenerovat mocnasobek te PRBS, (treba

Tohoto, t.j. prveho kroku, cize rozsekania toho povodneho streamu na 3
casti, by som sa vobec nebal. Ty si pouzil pomerne extremny kratky priklad
a ta korelacia - ako sam pises - sa prejavuje pri opakovani; perioda
Danovho PRNG je 24 hodin a predpokladam ze skusanych polmega vzoriek je z
toho par minut. To, ze je relativny kratky usek zo sekvencie PRNG s velmi
dlhou periodou "dost dobre nahodny" je prave jednou z prvych veci co sa na
tych PRNG skuma, takza ako vravim, tohoto by som sa nebal.

> podla tabulky je miera nahodnosti medzi
> vsetkymi styrmi priblizne rovnaka,

Ma vobec nepocuvas. Ta tabulka nema ziadnu vypovednu hodnotu pre Tvoj
pripad.

wek