jedna matematicka...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 8 19:18:45 CEST 2019

To je v FPGA? (Otazka je dolezita pre volbu prostriedkov - napr. v mcu je
scitanie zadarmo, v FPGA moze byt velmi drahe).

Ak by to bola dokonala nahodnost, tak mozno. Ale mozes tym odhalit nejaku
necakanu vlastnost toho PRNG. Nech je to akokolvek, vzdy je lepsie sa
snazit tie bity "rozmazavat" napriklad akumulovanim (t.j. ze si budes
nechavat vysledok predchadzajuceho kroku) a shiftovanim, a k tomu potom
prixorovat tie vzorky z daneho kroku. To by malo mat mensiu sancu sa
trafit do nejakeho nechceneho "protikusu" pri generovani.

No ale samozrejme ja nie som ziadny odbornik.

wek