jedna matematicka...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Duben 8 18:44:29 CEST 2019

Zdravim osadenstvo,

mam jednu matematicku otazku, ale tyka sa spracovania signalu v
elektronike, takze nie OT :-)

Mam generator pseudonahodnej sekvencie, ktory bezi na 120MHz a ma
periodu opakovania sekvencie asi 24 hodin, co mi bohate postacuje na to
co potrebujem robit. Teraz potrebujem vygenerovat 4 nekorelovane sumy na
tretinovej frekvencii.

Tri je lahke, proste vezmem prvu vzorku a zapisem ju do prveho vystupu,
druhu do druheho, tretiu do tretieho a mal by som dostat tri nezavisle
streamy. Zatial velmi jednoduche. Ako ale vyrobit stvrty stream bez toho
aby som musel prerabat generator sumu? V kryptografii sa vsade pouziva
xor. Ma niekto predstavu ci bude zo-xorovany datovy tok nejak korelovany
voci svojim vstupnym originalom?

b.