Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Duben 8 15:33:18 CEST 2019

Zdravím,

potvrzuji, mám u meteostanice BME280 a protože jsem potřeboval uvolnit
nějaké piny, odpojil jsem DS18B20 a začal používat teplotu z BME280. A
ta byla o cca 1 stupeň výše. Měří to teplotu v obýváku a manželka si
začala libovat, jak je tam najednou tepleji, tak jsem nerealizoval
původně zamýšlenou korekci :-)

Petr