Esp32 a TFT displej 3-4"

Roman Vostrel vostrel.roman2 na gmail.com
Neděle Duben 7 08:34:54 CEST 2019

Právě mě překvapilo, všude o tom píšou, co vše jde s arduinem a jednoduchý
displej je problém. Zkoušel jsem AC-TFT32 od raspberry a ten asi má jiný
řadič, nepodařilo se mi nikde najít jaký. Zkusím koupit ještě druhý model
3.5, co mají v TME, ten má podle fotky stejný plošný spoj, Jako ten v
návodu k tft_eSPI. Jaký čínský displej je skutečně funkční? Samozřejmě na
SPI.