Esp32 a TFT displej 3-4"

Neděle Duben 7 08:23:58 CEST 2019

Jestli neco najdete v TME tak sem s tim, hledam neco na pripravky pro
studenty, me se tam zadny rozumny TFT najit nepodarilo (ani dalsi bezni
prodejci). Kupuju je v Cine za par stovek. Mozna arduino shop, pokud
nechcete cekat, ale stoji to tam kotel.
Predpokladam, ze to chcete pripojit jako SPI, arduino by melo zvladat
vsechny bezne radice ILIxxxx
Pozor na ten displej special pro arduino (paralelni interface 8 bitu,
piny ze se tam da primo pichnout jako shield, v Cine asi za $6 a neco),
jako displej funguje celkem OK ale dotykova rezistiovni plocha ma piny
sdilene s daty - asi to vetsinou taky funguje ale...