Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 5 08:22:38 CEST 2019

Pouzivam cidla SHT11 ...nejstarsi mam v nonstop provozu 15 let
(rozpadly se za tu dobu tri krabice ve kterych jsou umistene
snimace)....cidlo je od okoli oddeleno obycejnym modelarskym papirem
(kratka trubicka prilepena na DPS a na konci vne zapich - pres
otevreny konec je modelarsky papir a prevlecen Okrouzkem do zapichu).
Nemam naprosto pocit, ze by to nejak rusilo rychlost reakce...alespon
tak jak se bezne meni venku:

http://www.jakjevenku.info/graf/grafXY_od_do_new.php?odd=2018-04-04&odh=08:19:00&dod=2018-04-05&doh=08:19:00&typ=rh&stanice=cb&grafx=900&grafy=600&secx=1800

tohle je to 15 let stare cidlo SHT11

RV